آکادموزیک | بلاگ

آکادموزیک

ساخت وبلاگ
ویژگی پکیج های موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر در زمینه دی وی دی های آموزش کنکور فعالیت می کند و تبدیل به بهترین برند آموزش کنکور شده است. این موسسه پکیج هایی را منتشر می کند که که نسبت به رقبا خود بسیار متفاوت می باشد. سبک تدریس اساتید حرف آخر نسبت به سایر موسسات متمایز می باشد این تمایز از روش تدریس نشات گرفته که به روش های مدرن و جدید تصویر سازی انجام می شود.

حرف آخر تمام دروس مربوط به کنکور را تدریس می کند تا بتواند به داوطلبان در این راه کمک کند این موسسه ی آموزشی با روش  تدریس جدید که در پیش گرفته است می تواند تحول عظیمی در زمینه تدریس و همچنین کنکور ایجاد کند. این روش جدید باعث می شود که داوطلب بتواند با آموزش یک الگو بیشتر تست ها را حل کند به همین سبب حتی در اخبار سراسری نیز از این اقدام، تشکر و قدر دانی شد. این تشکر نشان خیلی خوبی برای داوطلبان می باشد که بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

پروژه 6040 حرف آخر معرفی شد، کل کنکور در 100 روز با حرف آخر

ویژگی پکیج های موسسه حرف آخر

پکیچ های موسسه حرف آخر دارای ویژگی های خاصی نسبت به موسسات دیگر می باشد که بعضی از این ویژگی ها را برای شما بیان می کنیم. پکیج های آموزشی موسسه حرف آخر دارای کیفیت بسیار بالا می باشد، همچنین برنامه ریزی که در این پکیج ها وجود دارد به وسیله ی مشاوران کاملا حرفه ای نوشته شده است، این مشاوران می توانند بهترین پشتیبان برای شما باشند که در زمان باقی مانده تا کنکور شما و تا روز آخر به شما کمک می کنند و یار شما هستند. مشاوران به صورت هفتگی و ماهانه برنامه ی داوطلبان را پیگیری می کنند و روش های درست مطالعه کردن را به آن ها آموزش می دهند. از دیگر ویژگی های خاص موسسه حرف آخر این است که از تکنولوژی های جدید برای تدریس استفاده می کنند، به طور نمونه به صورت انیمیشن این کار را انجام می دهند که این امر باعث شده است تا درس خواندن برای داوطلبان جذاب و سرگرم کننده باشد.

سایت حرف آخر

سایت مرکزی حرف آخر به نشانی www.harfeakhar.com یک پورتال جامع آموزشی کنکور می باشد که امکان بهره مندی از صدها مقاله مشاوره ای کنکور و همچنین امکان مشاوره با مشاورین حرف آخر را دارا می باشد. لیست قیمت محصولات حرف آخر در این سایت قابل مشاهده می باشد و امکان خرید دی وی دی های حرف آخر از طریق این سایت میسر می باشد.

پروژه 6040 حرف آخر

پروژه 6040 یک پروژه موفق در زمینه آموزش کنکور می باشد که توسط حرف آخر ابداع شده است. با استفاده از پکیج های پروژه 6040 شما می توانید صرفا در 100 روز کل مطالب کنکور را فرا گرفته و همچنین 20 آزمون شبیه ساز کنکور را در خانه خود انجام دهید و خود را محک بزنید تا به طور کامل برای کنکور آماده شوید. کل پروژه ۶۰ حرف آخر برای داوطلبان نظام قدیم ۳۰۰ ساعت ونظام جدید ۳۶۰ ساعت می باشد. که در یک برنامه ۶۰ روزه تدریس می شود، یعنی روزی ۵ الی ۶ ساعت. و ۲۰ آزمون هم که ۲۰ آزمون شبیه ساز کنکور هست که در ۴۰ روز انجام می شود.

مقایسه پکیج های حرف آخر با کلاس خصوصی کنکور

  • تدریس در موسسه حرف آخر به صورت شیوه های نوین و جدید انجام می گیرد. این شیوه های جدید شامل انیمیشن سازی و تصویر سازی می باشد. تدریس به روش های جدید و مدرن دارای ویژگی هایی متمایز از روش های قدیمی و سنتی می باشد از جمله ی آن ها می توان به این نکته اشاره کرد که با استفاده از این روش ها مساله ای که ممکن است در مدت زمان 15 دقیقه حل شود، در مدت زمان 1 دقیقه به سادگی حل خواهد شد. یکی دیگر از مزیت های استفاده از روش های مدرن و جدید، ذخیره شدن مطالب درسی در نیم کره راست مغز شما می باشد که این نیم کره مربوط به حافظه ی بلند مدت شما می باشد و باعث خواهد شد شما مطالب درسی خود را در طولانی مدت در ذهن خود داشته باشید. در نتیجه با استفاده از تصویر سازی و انیمیشن سازی مطالب را به صورت ماندگار در ذهن خود خواهید داشت و به راحتی آن ها را فراموش نکنید.
  • پکیج های موسسه حرف آخر به وسیله ی مدرسان کاملا با تجربه و کاربلد تولید شده است که در کار و حرفه ی خود بسیار ماهر می باشند. کلاس های کنکور در قدیم، خواهان بیشتری نسبت به امروزه داشتند. کلاس های کنکور زمان زیادی را از دانشجویان و داوطلبان کنکور می گیرد در حالی که تدریس با موسسه حرف آخر این مشکل را ندارد. زمان برای داوطلبان بسیار مهم می باشد به همین سبب رفت و آمد به کلاس های کنکور از آن ها زمان زیادی را می گیرد.
  •  هزینه ای که بابت کلاس های کنکور باید بپردازید بسیار بالا می باشد. اما موسسه حرف آخر بسیار کم هزینه تر از کلاس های کنکور می باشد.
  •  داوطلبان می توانند با تدریس به وسیله ی موسسه حرف آخر هر قسمت از تدریس را که متوجه نشدند برگردانند و مجدد نگاه کنند اما در کلاس های کنکور چنین گزینه ای وجود ندارد و تنها یک بار می توانید گوش کنید.
آکادموزیک...
ما را در سایت آکادموزیک دنبال می کنید

نویسنده : مینا بازدید : 139 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت: 8:50

راه‌های مختلف افزایش فالوور اینستاگرام

راه‌های مختلف افزایش فالوور اینستاگرام

اگر به دنبال افزایش فالوور و افزایش فروش در اینستاگرام هستید باید در مورد روش‌های جذب مخاطب در اینستاگرام اطلاع کافی داشته باشید. در واقع راه‌های مختلفی برای افزایش فالوور اینستاگرام وجود دارد که هر کدام می‌تواند مزیت و معایب خود را داشته باشد.

افزایش فالوور ارگانیک

این روش یکی از روش‌های مناسب برای کسب و کارهایی است که به دنبال افزایش سود کسب و کار خود در بلند مدت هستند. روش افزایش فالوور ارگانیک می‌تواند تا چندین سال هم شما را به نتیجه مطلوب خود نرساند که این موضوع هم می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد اما به طور کلی روش ارگانیک افزایش فالوور به یک روش بلند مدت معروف است و به اراده زیادی هم نیاز دارد، چرا که کسب و کارهای مختلفی وجود دارند که تنها چند ماه بعد از فعالیت خود در اینستاگرام و یا حتی چند روز بعد از فعالیت، دلسرد شده و دست از حضور در اینستاگرام بر می‌دارند!

نکات قابل توجه برای افزایش فالوور ارگانیک اینستاگرام

  • حضور دائم و مستمر در اینستاگرام
  • تولید محتوای با کیفیت
  • کامنت گذاری در پست‌های مرتبط
  • فالوو کردن پیج‌های مرتبط
  • تبلیغ پیج

با انجام این نکات می‌توانید بعد از گذشت چند ماه شاهد افزایش فالوور خود باشید، اگر چه که افزایش فالوور ارگانیک می‌تواند روندی آهسته داشته باشد اما پایداری بالایی خواهد داشت و می‌تواند در بلند مدت باعث افزایش فروش شما از اینستاگرام شود.

خرید فالوور اینستاگرام

یکی از روش‌های تقریباً به‌روزتر افزایش فالوور اینستاگرام، خرید فالوور اینستاگرام گلدفالوور می‌باشد. مانند هر شبکه اجتماعی دیگر می‌توانید با خرید مخاطبان باعث افزایش فروش خود شوید. از مزیت‌های این روش می‌توان به اثرگذاری در کمترین زمان ممکن اشاره کرد، بنابراین بعد از خرید فالوورهای خود می‌توانید شاهد تأثیرات آن باشید.

در حال حاضر می‌توانید پکیج‌های مختلف خرید فالوور را در اینترنت مشاهده کنید که پکیج‌های فالوورهای ربات و فیک و پکیج‌های فالوور واقعی از جمله انواعی از فالوور اینستاگرام هستند که می‌توانید برای پیج خود خریداری کنید. از آنجایی که الگوریتم اینستاگرام دچار تغییر و تحولات زیادی شده است، خرید فالوورهای فیک نمی‌تواند کمک چندانی به افزایش فروش شما کند، چرا که فالوورهای فیک نمی‌توانند میزان درگیری پست‌های شما را افزایش دهند و همین موضوع می‌تواند اثر معکوس بر فروش اینستاگرامی شما داشته باشد.

بر خلاف خرید فالوور فیک، خرید فالوور واقعی اینستاگرام می‌تواند علاوه بر افزایش تعداد فالوورهای شما، باعث افزایش تعداد لایک ها، کامنت ها و جتی بازدیدهای پست‌های شما شود که این موضوع از دید الگوریتم‌های اینستاگرام پوشیده نخواهد بود وقطعا به بیشتر دیده شدن پیج شما و در نتیجه افزایش فروش شما کمک خواهد کرد.

آکادموزیک...
ما را در سایت آکادموزیک دنبال می کنید

نویسنده : مینا بازدید : 184 تاريخ : چهارشنبه 8 بهمن 1399 ساعت: 5:56

همه چیز درباره موشن گرافیک

موشن گرافیک چیست ؟


موشن گرافیک بخشی از یک انیمیشن است که طراحی گرافیک متحرک را توضیح می دهد. انیمیشن یک زمینه کامل از تصاویر متحرک را توصیف می کند ، از جمله کاریکاتورها (2 بعدی) گرفته تا ساخت و ساز. موشن گرافیک در ارائه حرکت به عناصر طراحی گرافیک تخصص دارد اما به نظر می رسد جنبه قصه گویی ملموس آن کمتر از سایر انیمیشن ها باشد.

موشن گرافیک راهی برای صحبت با بیننده و افزودن عمق به داستان است. با موسیقی و عکس های عالی آن را تیم کنید ، شما یک ویدیوی عالی دارید که با مخاطبان ارتباط برقرار می کند. ما از آنها برای ایجاد تبلیغات ، سکانس عنوان برای فیلم ها و بسیاری دیگر از نوآوری ها استفاده می کنیم.

به بیان ساده تر ، موشن گرافیک با متن به عنوان یک جز serious جدی از فیلم ها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات متحرک می شود. بسیاری از الگوهای ما از گرافیک حرکتی برای کمک به شما در انتقال پیام خود استفاده می کنند.
Motion Graphics چیست؟

موشن گرافیک از یک طرح گرافیکی استفاده می کند که در غیر این صورت ممکن است ساکن باشد و انیمیشن و حرکت را معمولاً بدون دنبال کردن روایتی انتخاب شده ارائه دهد.

    آیا می خواهید میله های نمودار شما برای چند استعداد بصری اضافی افزایش یابد؟ این موشن گرافیک است.

    آیا می خواهید مارک موجود در وب سایت شما چرخش داشته باشد؟ این موشن گرافیک است.

    طراحی گرافیک متحرک تجسم. موشن گرافیک متناسب با اشکال و حروف در حرکت است.

آیا می خواهید شخصیت ها را تحریک کنید تا یک افسانه کودکانه را به زندگی منتقل کنید؟

این موشن گرافیک نیست.

این یک نوع انیمیشن متفاوت است.

اینکه داستانی در حال بیان باشد یا نه ممکن است یک نکته مهم در تصمیم گیری در مورد دست زدن به موشن گرافیک یا انیمیشن باشد. گرافیک متحرک معمولاً دارای اشکال ، اشیا یا متنی است که در حال حرکت هستند.


چرا به جای یک اینفوگرافیک ثابت ، با Motion Graphics برویم؟


توضیح برخی از ایده ها (به ویژه ایده های بزرگ و انتزاعی) با کلمات یا تصاویر ثابت دشوار است. و اینجاست که موشن گرافیک وارد می شود. آنها را به عنوان یک کمک بصری برای پروژه خود در نظر بگیرید ، این می تواند ایده های پیچیده را به صورت مجازی نشان دهد و یک پروژه را زیبا کند. شما مشاهده کرده اید که پس از وارد کردن گذرواژه اشتباه ، قسمتهای گذرواژه گاهی اوقات لرزش یا قرمز می شوند. این روشی است که به شما ، کاربر ، می گوید رمز ورود را دوباره وارد کنید. این دقیقاً نحوه عملکرد موشن گرافیک است. چیزهای ناگفته را شنیده می کند.

نوع بصری موشن گرافیک طیف خوبی از بینندگان را به خود جلب می کند. ممکن است کاریکاتورها برای تجارت رسمی خیلی کودکانه باشند. به سادگی موشن گرافیک می تواند از آن سبک ساده و جذاب استفاده کند و آن را در موضوعات بالغ تری اعمال کند. صرف نظر از اینکه در کدام صنعت فعالیت می کنید ، ظاهر موشن گرافیک می تواند پیام شما را جذاب و سرگرم کننده کند.

منبع : https://www.taktizer.ir/order-motion-graphics/

آکادموزیک...
ما را در سایت آکادموزیک دنبال می کنید

نویسنده : مینا بازدید : 139 تاريخ : شنبه 27 دی 1399 ساعت: 9:56

آگاهی از خواسته مشتری برای عکاسی تبلیغاتی

عکاسی محصول را می توان یکی از گرایش های عکاسی صنعتی دانست که برای حرفه عکاسی تبلیغاتی  برای تبلیغات مورد استفاده قرار می گیرد . تا برای جذب مشتری پیام تبلیغات را به صورت کاملا حرفه ای به مشتری برساند .

این حرفه از عکاسی صنعتی برای جذب مشتری نقش بسیار مهم دارد به صورتی که شرکت های بزرگ دنیا بخشی از درآمد خود را صرف این حرفه از عکاسی صنعتی می کنند.

برای عکاسی محصولات ، عکاس نیازمند خلاقیت و تجربه در عکاسی صنعتی است . برای مثال عکاسی صنعتی برای عکس های خود بیشتر مواقع زمینه های تک رنگ انتخاب می کند . تا محصول با بهترین نما بتواند خودش را در عکس صنعتی به نمایش بگذارد .

هنگامی که از عکاسی صنعتی برای محصولات صحبت می شود . می توان به چند نکته مهم اشاره کرد :

 

آگاهی از خواسته مشتری برای عکاسی صنعتی و تبلیغاتی :

 

برای اینکه بتوانیم عکاسی صنعتی و تبلیغاتی با بهترین حالت انجام دهیم باید از خواسته و نیازهای مشتری آگاهی داشته باشیم . در واقع می توان گفت برای عکاسی تبلیغاتی اطلاع از هدف مشتری برای تبلیغات حرف اول را میزند .

عکاسی صنعتی در حرفه تبلیغات محصولات هدف خود را بدون شک نشان دادن متمایز نشان دادن محصول می دانند . و با عملکرد خود در عکاسی تبلیغات برای تبلیغات محصول تفاوت محصول را با محصول های دیگر در بهترین حالت ممکن نشان می دهد و محصول را در عکس صنعتی به صورت کامل به مشتریان خود معرفی می کند .

 

عکس صنعتی محصول

نمایش عناصر محصولات :

 

در واقع  نمایش عناصر موجود در عکاسی صنعتی کاملا بستگی به خواسته مشتری دارد . اما اگر با توجه به خواسته مشتری در عکاسی صنعتی عناصر عکس صنعتی  به درستی با توجه به نوع محصول نمایش داده شوند . باعث جذب مشتری به مقدار خیلی زیاد می شود .

نمایش عناصر محصولات در عکاسی صنعتی بیشتر توسط عکاس های ماهر می تواند به درستی انجام شود . زیرا یک عکاس ماهر می داند چگونه باید عناصر را در تصویر چند تا باعث موفقیت عکاسی تبلیغاتی شود .

آکادموزیک...
ما را در سایت آکادموزیک دنبال می کنید

نویسنده : مینا بازدید : 186 تاريخ : 12 دی 1399 ساعت: 23:36

تاریخچه اختراع قالی

شاید شما هم جز آن دسته افرادی باشید که به قالی و نقش‌ها و طرح‌های بی‌نظیر آن علاقه‌مند هستند. این گنجینه‌های ملی به دلیل استفاده از الیاف متفاوتی همچون پنبه و پشم و همچنین طرح‌های بسیار بی‌همتا و زیبا، توجه طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است. حتی در بسیاری از مواقع در بافت این اثر هنری از الیاف ابریشم استفاده می‌شود که زیبایی و دوام آن را دو چندان می‌کند. ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد، قالی و فرش را یکسان بدانید، در صورتی که این دو تفاوت‌های مشخصی با یکدیگر دارند. ما در این مقاله از سایت زیلومه سعی کرده‌ایم تا این محصول با قدمت ایرانی را به همگان معرفی کنیم پس در ادامه همراه ما باشید.

تاریخچه اختراع قالی

هر محصولی که اختراع و تولید می‌شود دارای تاریخچه‌ای است که اصالت آن محصول را اثبات می‌کند. تاریخچه و اصالت این نوع زیرانداز به کشور ایران باز می‌گردد. تاریخچه این گنجینه ملی یاد شده، به ۲۵۰۰ سال پیش و دوره هخامنشی باز می‌گردد. ایرانیان جز بافندگان پیشگام زیرانداز در تمدن‌های باستان بوده‌اند و طی قرن‌ها در خلاقیت و نبوغ تولید این محصول به درجه‌ای از کمال دست یافته‌اند.

اولین بافته‌های ایرانیان از همان دوره هخامنشی شروع شده و از آن پس پدران به پسران و مادران به دختران این مهارت را منتقل کرده‌اند. در واقع می‌توان گفت بافت‌ این اثر هنری مانند یک راز خانوادگی بوده است که از آن زمان تا به امروز حفظ شده است. این گنجینه‌های ملی با شکوه ایرانی از قرن‌ها پیش در زیر پای پادشاهان و اشراف مشاهده شده است. به صورتی که در آن زمان استفاده از این نوع زیرانداز نشان دهنده ثروت و اشرافی بودن بوده است. مسیر پیشرفت ایران در بافت این نوع زیر‌اندازها به گونه‌ای بوده که کشورمان را به یکی از بزرگترین تمدن‌های فرهنگی در جهان تبدیل کرده است.

 قدیمی‌ترین قالی در سال ۱۹۴۹ توسط باستان شناسان روس و در دره‌ای به نام پازیریک کشف شد. این زیر‌انداز کشف شده دارای زیبایی بی‌همتایی بوده و قدمت آن به قرن پنجم پیش از میلاد مسیح باز می‌گردد؛ اما اولین شواهد این گنجینه‌های ملی ایرانی به متون چینی مربوط به دوره ساسانیان در سال‌های ۶۴۱-۲۲۴ قبل از میلاد مسیح باز می‌گردد. هر چند در تاریخ یونان نیز شواهدی مکتوب راجع به وجود زیراندازهای با ارزش و با کیفیت ایرانی وجود دارد.

مهم‌ترین شهرهای قالی بافی ایران

همانطور که گفتیم بهترین و معروف‌ترین این صنایع دستی در کشور ایران بافته می‌شوند. برخی از شهرهای ایران جز شهرهایی هستند که با ارزش‌ترین و با کیفیت‌ترین این نوع زیرانداز را تولید می‌کنند. از جمله این شهرها می‌توان شهر تبریز را نام برد. حتما همه شما نام دست‌بافته‌های معروف تبریز را شنیده‌اید.

مردم شهر تبریز با داشتن مهارت بسیار بالا و قدمت طولانی در بافت انواع زیر‌اندازها، شناخته شده هستند. این اثر هنری تبریز دارای ویژگی‌های خاصی مانند استفاده از رنگ‌های کاملا طبیعی، نقوش و طرح‌های بسیار زیبای گل‌دار، رج‌های بالا، نقش‌های برجسته، طرح‌های ترکیبی و جدید، پرزهای کوتاه و همچنین به کار بردن گره‌های معروف ترکی است.

قالی دست‌بافته ترکمن نیز یکی دیگر از معروف‌ترین زیراندازهای ایرانی است. دست‌بافته‌های ترکمن دارای قدمت بسیار زیادی هستند. در واقع می‌توان گفت زندگی مردم ترکمن با تک‌تک گره‌های دست‌بافته‌ها پیوند خورده است. یکی دیگر از شهرهای معروف در بافت این نوع زیرانداز شهر اصفهان است. شهر اصفهان به بافت این صنایع دستی با الیافت ابریشم معروف است.

آکادموزیک...
ما را در سایت آکادموزیک دنبال می کنید

نویسنده : مینا بازدید : 124 تاريخ : 12 فروردين 1399 ساعت: 12:20

محسن ابراهیم زاده کیست ؟

محسن ابراهیم زاده یکی از پرکارترین و یا شاید بتوان گفت پرکارترین خواننده این روزهای کشور است. این خواننده ۳۲ ساله متولد ۱۷ شهریور ماه سال ۱۳۶۶ است و و در کمتر از ۶ ماه توانسته به محبوبیتی فوق العاده دست پیدا کند به طوری که آوازه صدای او در کل ایران طنین انداز شده و گستره کنسرت‌هایش از پایتخت به شهرهایی چون نور، اراک، یاسوج، درود، مریوان، بانه، سقز، بیجار، کرمان، دلیجان، بندرعباس، بوشهر، تاکستان، رودهن، میاندوآب، آبیک و بندر انزلی نیز کشیده شده است و همین دیروز کنسرت او در شهر مراغه هم در دو سانس اجرا شد و ۶ شهریور ماه هم در آسمانخراش تهران دو اجرا برای طرفداران خود در پیش دارد.

محسن ابراهیم زاده

محسن ابراهیم زاده تا مدت‌ها ساکن شهر کرج بود و امروز در محله قلعه حسن خان زندگی می‌کند،‌ جایی که احتمالا با سیل کنسرت‌های پیش رویش نیز به زودی تغییر پیدا کند و او را ساکن یکی از مناطق خوب پایتخت کند چرا که تمامی بلیت‌های این خواننده در عرض چند ساعت به اصطلاح Soldout شده و تمدید پشت تمدید برای اجراها در نظر گرفته می‌شود؛ تمدیدهایی که آنها هم در عرض چند دقیقه پر می‌شوند! اما این شهرت و محبوبیت یکباره از کجا آمده و به کجا خواهد رفت؟

محسن ابراهیم زاده

جامعه پاپ موسیقی ایران افرادی چون محسن ابراهیم زاده را به کرات به چشم خود دیده و شهرت‌های ناگهانی و ردیف کنسرت‌ها برای خوانندگان بسیاری از جمله حامد همایون و یا پیش‌تر از او برای افرادی چون مهدی مقدم و فرزاد فرزین و… نیز پیش آمده است. این شهرت‌های ناگهانی بعد از مدتی فروکش خواهند کرد و فعالیت خوانندگان نیز کمتر خواهد شد اما برای محسن ابراهیم زاده، شاید نتوان چنین حدس و گمانی را صد در صدی دانست چرا که از قضا مسیر هنری او با شخصی به نام مهدی کرد درآمیخته شده است.

منبع

آکادموزیک...
ما را در سایت آکادموزیک دنبال می کنید

نویسنده : مینا بازدید : 127 تاريخ : 4 فروردين 1399 ساعت: 15:29